Evrim1906 Defnmmmm geçen ay aynı olayı yaşadım canım normalde asla geçikme yaşayan biri değilim 1 hafta sonra test yaptım yok 2 gün bekledim gene yaptım yok ama 1 saat sonra silik çizgi çıktı ertesi gün özele gidip kan verdim negatif 3 gün daha bekledim gene test yaptım negatif en sonunda adet söktürücü kullandım ilaç bitmeye yakın oldum
minikannesii @Defnmmmm aynı bende olmadım ya korkuyorum çok. bugün 3 gün olacak gecikeli adet belirtim var aslında sancı şişkinlik vs. ama acaba hamile miyim diye düşünmekten kendimi alamıyorum sıcak havaya bağlıyorum olmayışımı umarım öyledir 😏😏
VERA19 Defnmmmm Kullandığınız ilaç varsa etkileyebilir,stres,sıcak havalar ve daha birsürü şey etkiliyor döngümüzü🥲 Bir ara zayıflamak için elma sirkesi içiyordum adet gecikmesi yapmıştı hiç akla gelmeyecek bişey
Defnmmmm VERA19 ilac flan da hix kullanamdim 6 gun oldj hala bisey yok noluyor anlamiyrm 2 olfu test yapmam
Defnmmmm minikannesii 2 oldu test yapmam cikmior ama stresi de beni bitirior siz kurtarmissinz darisi bana 😁
minikannesii @Defnmmmm kaç gündür ne çekiyorum 😃 sıcak havalar etki eder bi de emziriyorsanız gecikme yaşanabilir
kubraanne Defnmmmm valla benimde gecikti stres yapmamaya calisiyorum hemde sprail var bende allak bullak etti adetimi 😏