Kızlar oğlumda çoklu besin alerjisi var. Doktor 10 gün sadece sebze meyve tüket desi 10 günün sonunda önce buğdayı açtı dün ilk kez ekmek yedim çocuğum yüzünü kaşımaktan uyuyamadı vücudunda da döküntü çıktı. Ama şu da var uzun zamandır domates yemiyordum son 5 gün domates yedim fakat yemeye başladığımda bi huzursuzluk döküntü vs olmadı. Bugün vücudunda çıkan döküntüler sizce domatesten mi ekmekten mi ? Doktor 5 gün ekmeği dene döküntü olursa çıkar demişti 1 gün denedim döküntü oldu sizce 4 gün daha denemeli miyim ? Lütfen yardım 🙏🏻