[silindi] Ürün gerçekten işe yarıyor mu? Bir de zararı varmıdır ? Bilgisi olan arkadaşlar yazabilir mi ?
Deletedmom0099 [silindi] kesinlikle doğal canım osanit. ben kızıma 2. tüpü kullanıyorum cok memnunum. hatta almanyadan getirttim yine satıyorum suan
milasuna [silindi] ben çok memnunum hiç bir yan etkisi de yok gönül rahatlığı ile alın fakat dikkat edin gerçeği olsun bir kaç kere duydum çakması bile varmış
prensesannesi2 Bende kullanıyorum bebeğim 2 diş çıkardı ve ben çorba icirirken kaşığa değdiğinde sesten anladım diş çıkardığını 😊
Serapo [silindi] bi hiç kullanmadık 😳😳😳ne olunca kullanmalıydık yada kullanmalıyız 10+15 günlük üst 4 alt 3 dis var
Tuba [silindi] Bitkisel olduğu için gönül rahatlığı ile kullanabilirsiniz, ben iki oğlumdada kullandım memnunum
Mommysharkdoodoodoodoo [silindi] ben kullandım tanesi 5 Euro gibi ucuz bir fiyatı var Almanya’da akrabamdan istedim getirdi. Bitkisel ve evet işe yarıyor şu an oğlum en arka azıları çıkarırken özellikle istiyor top ver dişim ağrıyor diyor.