Hanımlar selamlar. 52 günlük bebeğim var. Geceleri artık daha uzun uyumaya başladı ama ben emzirmek için uyandırıp uyandırmamakta kararsız kalıyorum. Çünkü acıktığında uyanıyor sanırım ama emzirmek için illa acıkıp kendi uyanmasını mı beklemeliyim ? Bıraksam nerdeyse 4-5 saat falan uyuyor. Bir sorun olur mu sizce ?