Miniminimini ölçünüz doğru diye biliyorum, o dönem 5 saatte bir ver demişti doktor ateşlenirse. Havalar sıcak zıbınla tutun isterseniz, klimanız varsa ya da ortamı biraz soğutabilirsiniz. Kafasını ıslatmadan ılık duş aldırabilirsiniz. Sık sık ateşini komtrol edin şurubun etkisi azaldıkça tekrar ateşi yükselebilir alarm kurmabızı tabsiye ederim saat başı muhakkak bakın. Sorunuz için de bildiğim bir yan etkisi olmadı, rahatladığı için uyumuştur. Çok geçmiş olsun