Hanımlar merhaba emmeden biraktiriyorum oğlumu en son kızıp emzirmeyi yarıda bırakmıştım isirmisti çünkü dünden sabahtan beri hiç emmedi gecede emmedi bugün 2 ci gün 2 ci gecesi içim de kaldı çok üzüldüm emziriyim mi sadece 1 kereliğine son kez 3.cu günden sonrası ztn haram onun için geç olmadan danışmak istedim annem emzirme dedi ama içimde kalacak eğer emzirmezsem de napcam bı fikir verin lütfen 😓