uzaydabiryolcu Böyle bir şeyle ilk kez karşılaşıyorum o kadar korktum ki öyle bir ağladı öyle bir ağladı ki kas katı kesildi nerdeyse 2-3 gündür böyle uyanıyor hastayız ateşimiz yeni düştü iğnelerle 13 aylık kızım böyle neden olur ki çok korktum zor sakinleştirdim
Deletedmom896 uzaydabiryolcu Birden sancısı oluyordur yada hastalık yorup kötü rüya görüyordur korkma geçici bir süreç
Ultraslan40 uzaydabiryolcu hastalıktan olabilir, ya da her gün 10-15 dakika sürüyorsa bu bağırış. Gece terörü olabilir. Araştırın derim.
Bsrylmz uzaydabiryolcu gün içinde yeni birşeyla karşılaştı mı yada bir sesten falan ürktümü benim kızım bir gün köpekten korkmuşru baya o gece dediğiniz gibi birden çığlıklarla uyandı çok korkmuştum hemen okudum uyuyamadım uzun süre okudum annecim yanındayım rüya gördün geçti gibi şeyler söyleyip rahatlattım şükür daha olmadı
ikimelekannesi_ uzaydabiryolcu hastaymış bacım ağrısı vardır canı yanıyordu el kadar bebe dili yokki anlatsın ağlayarak gösteriyor o da Allah şifa versin
uzaydabiryolcu Deletedmom896 inş canım ben kızımla tekim birde ne olduğunu anlamadım çok korktum hayırlısı ile atlatır inş
uzaydabiryolcu Bsrylmz canım 2 -3 gündür serum ve iğnelerle ayakta kızım bükün etkisi olabilir sen böyle söyleyince buna yordum direk çok yoğun ağlamalar yaşadık canı çok yandı sanki sedyeye yatırdığımda ki gibi uykudan uyandı kendini atar gibi bu süreç bizi çok yıprattı özellikle bebeğimi 😢😢😢😔
Bsrylmz uzaydabiryolcu çok çok geçmiş olsun Allah şifa versin evet ondandır ama çok güçlüler biraz toparlansın unutur annesi siz yapıyorsunuzdur belki ama açıklayın olanları neden ilaç aldığını vs inanın anlamaz demeyin bilinç altında da olsa yaşadıklarını anlamlandıracaktır
uzaydabiryolcu Bsrylmz çok sağol canım gitmeden önce gittikten sonra bütün süreci anlatıyorum ama gece olunca bu durumun etkilerini hissetmeye başladık umarım hemen toparlarız sağlıkla inş 🙏🏻❤️