Mikimous2218 Normal dogumdan sonra gaziniz oldumu hic olmadik yerlerde gaz cikardiniz oldumu tutmaya calissanjz bile tutamayip bazende kokulu cikarma ?
Sibel43- Mikimous2218 benim olmustu canim asiri derece gaz olmustu ilk gunler hele hic tutamiyordum 3 ay falan asiri oldu yeni yeni normale dondu
Alminazli Ayyy benim ilk 15 gün aşırı gazim olmuştu karnim agriyodu cok gazim oluodu saliodum valla tuttukca kramp giriodu napim
Mikimous2218 Walla bende arada saliyorum ama jic olmadik yerde geliyor bazen kalabalikda tutamiyorum bazende kokulu oluyor napcami bilmiyorum