Hepinize cok gecmis olsun bayanlar umarim iyidir yavrulariniz,21 aylik benm.kizimda,gecen hafta persembe aile hekimine goturdum,oksuruk ama surekli degil ara ara hafif burun akintisi,tikanma vesayremiz yok,doktor sirt ve onunu dinledi cigerleri temiz dedi,geniz akintisi yok dedi bogazinada bakti,azi dislerinin yanndakiler patlamak uzere dedi,ve sadece deloday verdi,ama 1 hafta olcak ara ara gene oksurugumuz ve burunda akimtimiz var,hafta sonu anca goturebilirim doktora,sizce paniklemelimiym