Beren2021 Merhabalar 6,5 aylik olduk bıngildğimiz kapandı ve dr muz d vitaminini kullanmayı bırakmamızi söyledi.baş çevremiz yakın takipte şu an.bizim gibi aynı durumda olup baş çevresi büyüyen var mi acaba
GokturkAlp Beren2021 Oğlumun 3-5 gün günlüktü kapanmaya başlamış, çok az acıklık var dediler. Baş çevresi takibi yapmaya başladık fakat d vitaminini kesmedi doktorumuz. Kullanmaya devam ettik. Baş çevresi büyüdü heray de de düzenli olması gerektiği kadar. 28 aylık şuan sorun yok çok şükür.
Jument Beren2021 oğlum 3 aylık, doktor baktı bıngıldağı sanki erken kapanıyor gibi takip edelim dedi , birde d vitaminini fazla kullanma dedi. 🤷♀️