Merhaba herkese. 6 ay 17 günlük bebeğim 2 gündür oyle huysuz ki herseye agliyor. Gün icinde 1 dakika bırakamıyorum sürekli kucakta olmak ve oyalanmak istiyor. Istahi da kapandı. Sürekli mutsuz ve huysuz normalde cok neşeli ve gulectir. Üst dişleri cikacak ama diş bu derece huysuzluk mutsuzluk yapar mi ya da bu haftalarda büyüme atağı vs bisey olabilir mi. Bu durumu yasayan var mi, bir akil verin ne olur