Zeyzey2019 Merhaba yine ben 😊 kızım 65 günlük 3 gündür açsa toksa elini yumruk yapıp ağzına alıyor hiç çıkarmıyor neredeyse ara sıra salyası da akıyor dişleri mi kaşınıyor tecrübe sahibi anneler lütfen yardımcı olun iki gündür de başı hafif sıcak gibi ateş düşürücü veriyorum arada
Deletedmom115 Zeyzey2019 Dişleri kaşınıyor evet ayrıca bebeklerin kafaları zaten ilk aylarda sıcak olur 38 ve üzerini görmediğiniz ateşlerde ateş düşürücü vermeyin lütfen.
balannesiii Zeyzey2019 diş değildir o canım bu forumda ilk sayfada gelişim süreclerini oku görürsün bebekler kendilerini tanımaya baslıyolar ellerini falan ordaki acıklamada artık ellerini ağzına sokabilir yazıyordu bizimkide yeni başladı. Gelişim süreci yani o yüzden
Babe Zeyzey2019 dünyayi agizlariyla ve elleriyle taniyorlar mesela bizimko yumruk yapiyor agzina sokmaya calisiyor emzik zincirini cekistiriyor yelegini tutup yuzune kadar cekiyor.biryerde okumustum streslerini atmak icin de ellerini agizlarina sokabiliyorlarmis.mudahale etmememiz lazimmis birakin kendi haline 😊
green Biz de 2 ay 26 günlüğüz.Eller çıkmıyor o ağızdan,salyalar şu bu Of diyorum 🥰🤪 karnımda da elini emiyordu.Doğdu birşey değişmedi benimde emiyordu yine 60 günlükken falan fakat şimdi salyalar la beraber her gün o el gidiyor ağıza.
Zeyzey2019 Babe müdahale etmiyorum aksine hoşuma gidiyor ama evde klima açık 24 saat kapatsak sıcaktan durulmuyor elleri ıslak buz gibi oluyor 😊