Ahh o kadar üzülüyorum ki geçen sene gittiğimiz yerleri bu halde görmek beni o kadar üzüyor ki… Gözüm sürekli balkonumuzdan gözüken dağda. Güzel ülkem ne hallere geldi yanıyor ve bizler bir şey yapamıyoruz. Bir an önce bu yangınlar bitsin ciğerlerimizi yakanların içimize ateş düşürenlerin ciğerleri yaktıkları ormanlar gibi yansın. Bitsin artık bitsin… 
