Merhaba hanımlar.Benim 2 ay 27 günlük bir kızım var.Son zamanlarda çok iştahsız.Meme reddi yaşıyoruz malesef,bu yüzden sütümü sağarak veriyorum ama onu bile almak istemiyor 😔 günlük 700-800 ml süt almaları lazımmış.Benim kız 600 ml civarı alıyor en fazla.Acaba atak döneminde falan olabilir miyiz.Bilgisi olan yada bu durumda olan var mı acaba,iştahsızlığı beni çok üzüyor 😔