Haticesarii şimdi şöyle söyliyim.tıp bilimi bile değişiyor zamanla.benim şuan 13 ve 12 yaşında olan çocuklarım yeni doğduklarında doktor kontrollerine her gittiğimizde bize eğer ayda 1 kilo alıyorsa doyuyordur o süt yarıyordur diyorlardı,18 aylıkken cümle kurabilmeli diyorlardı.gel gelelim şuan 17 aylık olan oğlum doğduğunda da kontrollerde doktor 500 gr ile 1000 gr alan çocuk doyuyordur ve süt yarıyordur takviyeye gerek yok diyor.18 aylıkken en az 4 anlamlı kelimesi olması lazım diyor.bir başka örnekte bebeği ayrı oda da yatırma yaşı.o dönem uzmalar 2 yaş öncesi önermiyorken şimdi 6 ay oldu ayırma dönemi vs… şuan 17 aylık olan oğlum yenidoğandan 6.ayına kadar her ay 1,5 kilo alıyordu.sonraki 6 ayda 1 kg ila 800 gr arası değişiyordu.