Dorukbebeginannesi Yavaş yavaş destekli bir şekilde karnıma doğru oturursak sıkıntı olur mu daha erken mi dersiniz ne düşünüyorsunuz fikir verebilir misiniz tecrübeli anneler ?
Deletedmom27337 Dorukbebeginannesi kızım 3. Ayında hep kucakta oturur vaziyette olmak istiyordu. 4,5 aylığız şuan. 10 dk falan mama sandalyesinde yumuşak zeminde oturtuyorum. Günde 2 kez oturuyor yemek esnasında. Bende biraz araştırdım 4. Ayda destekli oturmalar başlayabilir yazıyordu her yerde
Muhasebeciana Dorukbebeginannesi Ben 5-5.5 aylikken kucagimda hafif hafif minik sekilde oturtmaya baslamistim ama 6.ci ayinda tam bir sekilde destekli oturma minderi alarak onun icinde oturtmustum guvenle
Seatib Dorukbebeginannesi bize doktor 6.ay dedi. Benim oğlum 5 aylık ben de yeni yeni oturtuyorum. Bazı doktorlar erken diyor bazıları geç
Wanderlust Dorukbebeginannesi her bebegin gelisimi farklidir sizin icin en iyisini doktorunuz gelisimine bakarak soyler. Bazi bebekler daha erken bazilari daha gec o surece girer
kirazcicegim Beş ayını bitirmişti bel ve yan desteği vererek. Minik bir zamanı daha var sanki ama anne olarak en iyisini sen bilirsin 🧡
Narin9 Dorukbebeginannesi her bebeğin gelişimi farklı benim oğlum 3. Aydan beri neredeyse oturmayı istiyordu kucağımda biraz oturturdum öyle susardı şuan 7 aylık ama oturmayı çok sevmiyor 🤷♀️genelde kucakta yada ayakta durmak istiyor koltuklara tutunarak
bilgebiranne Bugün 4. Ay kontorlüne gittik doktorumuz gelişimi iyi fakat yine de oturtmak için erken belki 4 bucuk aylıkken destekli oturtmaya başlayabiliriz dedi sürekli oturmak isteyen bir bebek ama yine de beklicez gelişimi için