2.ay atağından beri tam 2 aydır öyleyiz. İllallah ettim artık. Benimki bir de zıplama ile pışpış da istiyor. Tam 7 kilo. Dizlerimde menisküs var. Kollarım tutmuyot artık hep kucaktaa. Ağrıdan ağlıyorum her gece. Arabada da ayağa kalkamadığım için çıldırıyor yol boyu emmeyip ağlıyor. Size tavsiyeö alışmadan vazgeçmeniz bu durumdan.