Algan-29-06 Kızlar normal doğum yaptım bugun 37.gün kuyruk sokumumda felaket bir agrı baskı hissediyorum bu durum normal mi oturdugum zaman sanki orda bi kütle varmış gibi canım yanıyor
Gulsen4224 Algan-29-06 aynı şekilde oldu benimde kuyruk kemiğim düşmüş ağrısı çok zorlu bi tanıdığım kaldırdı şimdi daha iyiyim çok nadiren arada oluyor buna şükür tabi
MiraLeyal Algan-29-06 valla hamileliğimden beri çekiyorum çok oturunca ağrıyor 3ay olacak doğum yapalı hâlâ çekiyorum neyin nesi bilemedim