ElSa2811 3 günlük bebeğimi birkaç saatte bir uyandırıp emzirmeye çalışıyorum ama bi türlü uyanmıyor neden olur uyandırmak için ne yapmalıyım
irva ElSa2811 Burnunu sıkabilirsin.Topuk kısmını hafiften sıkabilirsin.Ben bazen poposuna vururdum hafiften uyanırdı hemen.
Sinem91 ElSa2811 Bir kaç saat çok geç. En fazla yarım saat bir saat sonra emzirin. Çene kasları gelişsin. Sarılığı ilerleyebilir. Zamanla düzene girecektir.
Slmnese Bezini aç canım, ayaklarını gıdıkla, üstünü soy birazcık hırpalarcasına hareket ettir hemşireler genelde böyle yapıyordu bende oğlumda uyguladım işe yarar uyanırdı.
Merve2911 Benimde o dönemlerde en zorlandığım konu oydu. Doktorum burnunu sıkarak uyandırmamı söyledi bende öyle yaptım hep ufak ufak severek burnunu sıkıyordum yada altını açıyormuş gibi yapıyordum uyanıp memeyi tutuyordu
Sultiii Mutlaka uyandırın hipoglisemi iye girerse şekeri düşer uyandıramazsınız ve sarılık olabilir mümkün olduğunca sık sık emzirmelisiniz