ozgurm 2 yasinda oglum o kdar az yiyor ki yani nasil gun geciriyoe o sekilde anlayamiyorum birde gece yatmadan cicibebeli sut veriyorm surekli ondan icmek istiyor karni acikiyo tabi gece bazen uyanip istiyor nasil bas edicem anneler siz nasil yaptinz bu yeme islerini …
baharberkay ozgurm Yeme işini easyfishoil multi balık yağıyla çözdük yoksa benimki de ağzına lokma koymuyodu bu balık yağı iştahına çok iyi geldi
YusuffunAnnesii ozgurm cici bebe katiyormusniz sekerli oldugu icin kesiyo oda cocugu dmeek istedigim doktorula goturudnuz kan degerline baktiridnizmi istsah surubu fln kullandinizmi benum oglukda isthai yok yeni ocean balik yagi aldim sabahlari 1 tatli kasigi iciriyoum ac kanrina istah acar dedi eczaci bi umut 3 gun oldu insh sizinkide duzelir💕
iamthed 2 yaş sendromuyla birlikte iştahta çok düşüş oluyor. Benim oğlum da normalde yemek yemeyi çok sever ama 1 hafta hiçbir şey yemiyor, 1 hafta doymak bilmiyor. Zorlamamak gerekiyormuş bu süreçte. Umarım sizde de geçicidir