Dünde post açmıştım 5 aylık bebeğim 2 gündür çiş yapmiyo diye bugün acile gittik idrar testi verdik sonuca bakıp doktor çok yüksek enfeksiyon var dedi 2 tane antibiyotik yazdı kararsız kaldım özel hastaneye çocuk Dr götürdüm oda hiç birşeyi yok sicaklardan olmuş dedi