Merhabalar, 9 aydır Çocuğumu sağarak besliyorum. Sütünden bir azalma söz konusu. Yetmiyor artık. Ek gıda da yeteri kadar almıyor. Sütüm olmadığı noktada mama takviyesi başlamak istiyorum. Sizce en iyi mama markaları nedir? Hazmı kolay olan ve kilo aldıran, bebeklerinde kabul etmesi kolay olan mama markası tavsiyelerinizi bekliyorum.