Sarelle biraz geç mi kaldiniz acaba emziği biraktirma konusunda ben oğlum da emzigi 1 yasindan sonra biraktirmistim emzik almaktan bezdirmisti beni her hafta yeni emzik almaya baslamistim isirip isirip kopartiyordu ucunu baktim olmuyor kendi eliyle alip çöpe attirdim pis oldu bak diye sonra kendi istemedi zaten uyku kalitesi artti çok şükür suan 2 yasinda sizide birkaç gün zorluyor ama alışıyor 1 haftaya kadar pes etmemeniz gerekiyor sabır lazimm baya