busrasilra14 Kizlar merhaba. Esimde bende hic yemedik. Simdi merak ediyorum faydalida bir meyveymis. Yiyem varmi tadi nasil. Esime arkadasi 1 tane alicaktim 40 tl dediler bir tanesine demis. Abarti geldi biraz bana
irva busrasilra14 Ejder meyvesi mersinde uygundur fiyat olarak.Başka bölgelerde pahalı tabi oradan gidince.Harika bir meyve.😍 Yemenizi tavsiye ederim.Kayınpederim sürekli gönderir mersinden bana.Hamileyken bile yedim durdum.
Epifenomen-gkc busrasilra14 hamileliğimde faydalı diye yedim ama tadı tuzu yok. Patates kivi arası tatsız bir şey. Sevmiyorum ben onu
Woody busrasilra14 Ben çok beğenmedim. İnstagramdan kızım için meyve aldıgım bir sayfa var Orada daha uygun oluyor diye anımsıyorum. İsterseniz o şekilde alın
busrasilra14 irva yaaa 😍😍😍 bende meyve cok severim normalde trabzon hurmasıni bile bayila bayila yerim 😜 hic ejder meyvesi yemedigim icin kendimi sucladim resmen. Tesekur ederim canim 😍
Sakinee busrasilra14 Mersin’de yaşıyorum valla 20 25ten aşağı değil burada da tadı yok aslında sıfır sadece besleyici ve rengi çok güzeeeel
busrasilra14 Epifenomen-gkc patates kivi 😜 iyi benzetmt olmus ben direk tadinin cokda guzrl olmadigini anladim bu benzetmeyle 🌼🌼
busrasilra14 Woody ya o meyve alinan sayfayi paylasirmisiniz rica etsem bir kac kisiden daha duymustum. Nasil hemen geliyormu meyveler guzelmi birde tazemi yani
[silindi] busrasilra14 anamurda yazlıkta yiyoruz hep tanesi 10 tl den alıyoruz bebeğe cok faydalı demir deposu tadı kivi cilek karışımı gibi daha tatsız ama
busrasilra14 [silindi] bebege ne zaman verdiniz acaba . 10. Aydan sonra 3gun kuraliyla deneyin diyorlae ama benim bebegim daha 7 aylik
Woody FatmaKrbkl Sayfa bizim olmazsa verebiliyoruz sanırım Daha önce yazdım sorun olmado Anamurtropik sayfanın adı Arkadaşlarım annemler vs de alışveriş yapıyor. Sorun olmadı hiç
Zinnureyn Enteresan bişekilde Hiçbir tadı yokkk kuzumm 🤭 Rabbim şeklini çok güzel yaratmış. İnsan merak ediyor tadını.. Bu yüzden bir kere merak edip aldık. Şifa olsun diye yedik.. Bidaha alır mıyım? Hayır 🤭🌸
Fhisneli busrasilra14 tropikal bi meyve 2 cesidi var aslında birinin içi fuşya pembe dieri beyaz ama bildiğin kivinin tadsız hali gibi kivi gibi çekirdekli bence 1 kereliğne al dene derim görsel olarak sunumlarda ve meyve sularnda güzel renk veriyor hepsi bu vücda ne gibi faydası var onu bilemem ama yemessende cok bişey kaçırmadın derim🙂