Ay35gok 12 günlük bebegim var 37+0da suyum bittigi icin ve kordon dolanmasindan dolayi gelisemedi ve erken dogdu solunum sikintisi yasadi 1 hafta kuvezde kaldi bende de ister istemez bi travma olustu surekli nefesini dinliyorum takip ediyorum bazen cok hizli nefes aliyor cok geriniyor ve kendini kapatiyor dizlerini yukari cekip ikiniyor korkuyorum bunlati yasayan var mi
Smyygl Ay35gok 30 haftalık doğan bebeğimde hepsini yaşadım. Doğum kilosu nedir yoğunbakımda ne sebeple yattı?
Pembepanterr Ay35gok 32 gün küvezde kaldık 17 aylık olduk ben hala daha nefesini dinlerim gün içi sürekli uyurken 😊 Korkmayın diyeceğim ama annelik elimizde değil bir sorun olduğunu düşünüyosanız doktorunuza anlatın derdinizi 😊💖
okuyanannee Ay35gok 37 hafta prematüre pek sayılmıyor , 34 haftalık doğum yaptım benzer durumlar söz konusu oldu , şuan 4 aylığız sorun yok nefesini takip edin , bacaklarını çekmesi gazından dolayıdır yüz üstü yatırın sizin kontrolünüzde
Smyygl Ay35gok genelde 1.5 kilonun altı daha riskli oluyor. Bence herhangi bir sıkıntısı yok inşallah. Eşimin kardeşinin bebeği normal gününde doğdu bu hareketlerin hepsini o da yapıyor. 37 zaten sınırda prematüre hiiiiç canınızı prematürelikle ilgili sıkmayın inşallah.
Smyygl Ay35gok 👍🏻 Bu en hafif sebep küvözde kalmak için maşallah, her zaman sağlıklı olsun inşallah ❤️
Smyygl Pembepanterr katılıyorum anne hisseder denir ya öyle cidden. Benim oğluma bir doktor nörolojik bir hastalık adayı dedi mesela kesinlikle içimden inanmak gelmedi başka doktora götürdüm alakası yokmuş.
Pembepanterr Smyygl Zaten genelde böyle önemli konularda farklı görüşler almak en doğrusu diye düşünüyorum 😊