Merhaba güzel Anneler
bebeğim 7 aylık ve 2 aydır mama icirmekte öyle zorlanıyorum ki dayanıcak gücüm kalmadı artık!
Hiç bir şekilde artık ne mama icirebiliyorum biberonla nede herhangi bir ek Gıda verebiliyorum. Ağzını kapatıyor ve asla acmıyor kafasını arkaya atıp ağlıyor.
ne yapacagımı şaşırdım, zayıflamaya başladı iyice. Doktorda bi cözüm bulamadı gercekten cok caresizim..