kubr_pak Ftmagull Ben sadece zıbın giydiriyordum çok aşırı sıcak var diye klima bağlattık şimdi zıbın üstüne tişört ve şort giydiriyorum
Ylcmelis Ftmagull sadece zıbın giydiriyorm kolu kısa klimayı açarsak dize kadar tayt giydiriyorm aşırı sıcak çünkü
Senemmm11 Ftmagull sadece zıbın giydiriyorum. Kapıya falan çıkarırsam da üstüne şort giydiriyorum tişört falan giydirmiyorum hiç
Umayinannesi Ftmagull sadece zıbın gündüz evin içi 31 dereceyi buluyor bazen sadece bezle yatırıyorum ama üstüne bir şey örtmüyorum gece gündüz hemen isilik oluyor 😬