Merhabalar. Oğlum (11,5 aylık) bir haftadır atesleniyordu, en fazla 38,5 oldu calpolle düşüyordu. Bir gün oldu iki gün olmadı sonra bir gün oldu bir gün olmadı. Beşinci gün acile gittik, kulak enfeksiyonu dediler. Yine aynı gün akşam 39,1 derece ateşi düşürmeyince acile götürdük, dolven şurup içirip gönderdiler. Ertesi gün oğlum 38 derece ateşle titremeye başladi dudakları elleri morardı. Dakikalar içinde acile gittik ve orada ateşi 40,3 olmuştu. Fitil ve serumla 3 saat sürdü ateşin düşüp kendine gelmesi. Sonrasında çok şükür ateşlenmede ama vücudunda döküntü oldu, kabarik değiller, isilikten biraz büyük kırmızı benekler. Sırtında başladı karnında ve bez bölgesinde de oluştu. Çok yoğun değil googledaki fotoğraflar kadar değil ama yine de varlar. İnternetteki görüntüler ileri incelenen vakalar olur genelde.
Hiçbir doktor altıncı hastalık demedi ama banao gibi geliyor. Aynı şekilde titreme de oluyormus bazılarında. Siz nasıl atlatınız 6. hastalığı? Döküntü nasıldı? Ateş ve döküntü kaç gün sürdü?