HatunKisisi gulrecelim_55 Kazımiye mahallesinde oturuyordum önceden gayet iyi ben memnundum sakin bölge
2papatya gulrecelim_55 havuzlar mahallesi var bide çocukluğum orda geçti önceden de sakindi şimdi de yapılaşma vs aynı aile semti ☺️