Kızlar 4 aylık kızım 1 haftadır geceleri dogru düzgün uyumuyor 1-1,5 saatte bir kalkıyor tekrar dalamıyor gündüzde en fazla 40 dk çok tükendim artık neden böyle oldu uyymayı özledim çok yorgunum zaten hep zor bir bebekti hiç bıraktıgımı hatırlamıyorum😭😭