Berna_Aldeniz Çok geçmiş olsun, ben 10gun kadar yasadim ve cok kotuydu sizi cok iyi anliyorum ama sabredin gececek. Acillik olmustum orda da serum vermislerdi. Bir sure yatmaniz gerekli cok elzem durumlar harici kalkmadan, bol sivi tuketmeniz lazim en az 3lt kadar. Bir de kafein almaniz lazim bitter cikolata ve kahve icebilirsiniz. Gecmis olsun🌸