Herkese merhaba bebeğim 2 ay 23 günlük 1 aya kadar meme reddi yaşadık daha sonra silikon uç ile emzirdim 2. Atak döneminde meme reddi oldu yine 😢 o süreci baya zor geçirdim şimdi yavaş yavaş tekrar döndürdüm ama sütüm o kadar az çıkıyorki 20 ml kadar önerileriniz varmı? Nolur yardım edin 😔