Geçen post açmıştım bebeğimin idrarı koyu sarı diye doktor kontrolüne gittik tekrar ultrason çekildi hiçbir problem yok doktor bebeğime günde bir kahve fincanı su vermem gerektiğini söyledi.
havaların çok aşırı sıcak olduğu zamanlarda 6 ay beklenmezmiş yani bize böyle tavsiye edildi.
tabi siz hepiniz su ver diyince ben o gece vermiştim bebeğinin idrarının rengi açıldı ❤️
Sizler veriyor musunuz bebeklerinize su doktor tavsiyesiyle.