arzuublm 2 aydır aralıksız hergün yaşıyorum dediğini :) midesi küçük olduğu için kusması cok normal . Sarı olmasıda sütün şuan sarı oldugu için. Boğazına süt kacınca da sırt üstü yatır alnından kafayı geriye dogru çek , nefes yolları acıldıgı için geçiyor hemen . Ben hala panik oluyorum senin öyle olman cok normal☺️