Kardelen42 herkesin evi aynidir bizlerde insaniz robot gibi kalamayiz arada oluyor bizde de oyle bagrislar 22 aylik oglum ve 33 haftalik hamileyim fazla ilgilenemiyorum onunla hem sicak hem 2 yas sendromlari bazi gunler cok huysuz bazi gunler cok uysal mumkun oldugunca anlatarak aciklamaya calisiyorum ama gucum bitiyor bazen sizin gibi yapiyorum sonra diyorum aslinda kendime kiziyorum yuku 1,5 yasindaki cocugun omzuna atiyorum kendimi telkin etmeye calisiyorum sinirlendigimde bir an durup nefes aliyorum son zamanlarda uyumak istemiyorsa fazla uzerine gitmiyorum sakinlestigi zaman tekrar deniyorum