MSYAC Oğlum 4 aylık kontrolünde doktorumuz göz kapakları gergin büyük bir hastaneye götürmeniz gerekli dedi gormesinde Allah a şükür bir sıkıntı çıkmadı. Başına gelen varmı kızlar aklıma takıldı