Kızlar samsunda yaşıyorum bebeğim 6 aylık. Bakıcı arayışındaydım komşum var sadece bir bina var aramızda ben bakarım dedi. Sizce fiyat olarak ne vermeliyim.8-5 bakacak kendi evi evinde bakıcak benim evime gelmyecek herşeyini ben götüreceğiö yiyeceğini içeceğini bana ekstra hiçbir şey yapmayacak sadece çocuğuma bakacak günde iki uyku uyuyor zaten 3 4 saati uykuda geçiyor. Ben öğretmenim haftasonları bakmayacak bayramda 15 tatilde rapor aldığımda vs ücretini kesmeyeceğim asla. Sizce be teklif etmeliyim. Kuzenim de çocuğuna baktırıyor. Cumartesi de çalışıyor sabah 7 buçukta bırakıp akşam 6 da alıyor onunda kendi evimde bakıyor kadın 1200 veriyormuş.