Sevdeclk şu an çok erken, tafına baktırmak için bile çok erken. Üstelik anne sütü alıyorsa. Benim oğlum 3.5 aylıkken emmeyi bıraktı. Ona rağmen ek gıda tadımlarına 5 ay 5 günlükken başladık doktorumuzun önerisiyle. Tadımlar da yaklaşık bir ay sürdü. Şu an 7 aylık olmak üzereyiz. Günde verdiğim ek gıda miktarı çok az. Devam sütü alıyor. Şu an sindirim sistemleri yemek yemeye hazır değil. Bebeğinize bunu yapmayın bence.