Merhaba, kızım 1 yaşında 7.700 gr kilosu boyu 71 cm. İnfatrini mama kullanıyorduk. Doktor fortiniye geçti. İnfatriniyi ısıtarak veriyordum. Ama bu mama oda sıcaklığı yada dolaptan verilebilir dedi. Ancak bebeğim soğuk içmiyor. Bu mamayı ısıtıp veren var mı acaba?