Zuhal3659 C sınıfı iş güvenliği uzmanıyım yüksek lisans yaptım B sınavına gireceğim aynı zamanda işyeri hemşiresiyim ve işyeri hemşiresi olarak Osgb de çalışıyorum dışı seni içi beni yakar derler ya öyle bir meslek en küçük ihmale gelmeyecek bir iş çalıştığınız yere göre fiyatlar değişiyor Osgb ler de iş yükü çok maaş genelde az oluyor direk bir fabrika vs.gibi bir yerde çalışırsanız iş yükü daha az oluyor ve maaş biraz daha fazla oluyor varsa aklınıza takılan başka birşey yardımcı olabilirim