selin_ Hanımlar merhaba. 2 ay 7 günlük bebeğim var. Gün içerisinde kaka yaptı ama normaldi. Yarim saat önce kaksinda siyah ip gibi şeyler vardı. Bilgisi olan var mı? Doktoruma yazdim ama hâlâ görmedi icim hic rahat değil.
1prens1prensess selin_ siyah kaka genellikle kan ilacından oluyor ama 4.ayda başlanıyor bir fikrim yok üstte kalsın diye yazdm
ugurbocegmm selin_ vala ilk aklıma demir ilacı ve muz geldi ama.baktim 2 aylikmis geçmiş olsun inşallah anormal değildir 🙏
Sukursebebiii Hic duymadim siyah ip uste ciksin diye yazatm dedm. Siyah ip ek gidaya gecince muz yedirince oluyor diye okumustm. Siyah kakada yine demir ilaci kullaninca. Ama sizin bebeginiz ikisi icin de cok kucuk henuz.
Yasemin38 selin_ birkaç gün kes ilacı takip et istersen. Dokturuna yada sağlık ocağındaki ebeye sor yinede canım
benim_adim_ebruli selin_ doktorum kan olmadığı sürece, kakanın rengine, şekline pek takılmayın demişti. Ama sizin içiniz rahat etmeyecekse gidin tabi.
Sukursebebiii selin_ aslinda beyaz ip gibi seyler olunca alerjifen suphe ediliyor. Ama siyah renkte sizinki bir fikrim yok. Doktorunuzun dedigine gore hareket edersiniz insallah bir sorun yoktur tekrar da etmez insallah
selin_ benim_adim_ebruli icim rahatladi valla. Doktora attım bende fotosunu tekrar ederse gel dedi. Umarım tekrarlamaz