Erayalpp Gamzezzzz biz aldık valla eskisinden bi tık daha iyi oldu diyebilirim zor bulduk kalmamış bile ve fiyatlar uçuyor artık fırsatçılar hemen iş başında alacaksanız acele edin derim
Demetbulut Gamzezzzz gece yakat odasi da klima gunduz vantilator kendine hayri yok aslinda ama mecbur .. ayni havayi dondurup duruyo
kaymakliekmekkadayifi Deletedmom0099 ben sabaha kadar karsisinda uyuyo olmama ragmen sirilsiklam oluyorum artik sanki vantilator sicak hava ufluyo
Asel16 Gamzezzzz bebekler için klima aldık oturma odasına yatak odasına da yerden olan su ile çalışan vantilatör aldık yoksa mümkün değil uyumazlar uyutmazlar
Deletedmom0099 Gamzezzzz kayınpederimin kartından ödeniyor hiç bilmiyorum ne kadar geldiğini açıkcası
Tugbatokatli Gamzezzzz valla benim vardı çocuk sürekli maruz kalmasın diye ilk başlarda açmadım ama şu an kapamiyorum valla hatta teyzem lambaların üzerine takılanlardan almış o çok iyi serinletiyor ondan almayı düşünüyorum .
Deletedmom0099 kaymakliekmekkadayifi ayy hiç sormayın 2-3 aksamdır öyle sanki arkadan ateş tutuyolarda onu üflüyo hatta googledan baktım bozuk mu acaba diye
kaymakliekmekkadayifi Gamzezzzz bizim ev arti bi sicak o yuzden vantilator hic isimizk gormuyo bizim karsisindayiz ama sanki tepemizde cesme akmislar gibi ter damliyor😀
bayankitapkurdu Gamzezzzz biz 2 sene önce aldık buharlı olanından çok kullanıyorduk ama şimdi Yozgat’a geldik burada ihtiyaç olmuyor
Meltemli Gamzezzzz vantilatör var kesinlikle bir işe yaramıyor bizi geçtim kızım su içinde kalıyordu artık dayanamayıp klima aldık almadığım zamanlara üzüldüm