78bb Dün geceden beri hastanedeyim herkes karın ağrısı ishal kusma şikayetleriyle geliyor kendinize bebeklere dikkat edin gerçekten çok yıpratıcı 😒
bilgemira 78bb gecmis olsun kizimda.kustu bu gece atesi yok ishalde yok ama korkuyorum yarin dr kontrolu var diye hastaneye gitmedim karnimi agriyor anlamadim huysuz uyuyamiyor sicaktanda
Melindaninannesi 78bb benim kızım da dün akşamdan beri kusuyor. Dün akşam acile gittik bugün çocuk doktoruna. Onlar da salgın olduğunu ishal yoksa bile başlayacağını söylediler. Dedikleri gibi de oldu çok geçmiş olsun herkese gerçekten zor.
TgbasultAn 78bb doktorlar sıcakdan diyor. Mikrop ürüyor sanırım. Bizde kızımla olduk ayy o neydi bi hafta süründük cocukla hasta olmak ayrı sıkıntı. Kızlar cok kalabalık yerlere sıkış tepiş yerlere girmeyin biz denizden sonra olduk .
2bebelianne__ 78bb bizde dün gece acildeydık ateşi 39 a çıktı kızımın serum verdiler kan verdik temiz çıktı ama ateşi yükselip iniyor ara sıra malesef aciller bebek dolu salgın var ateş ishal burun akıntısı var bızde