SelinEdiz Bebeğim normalde meme artı mama gidiyor iki buçuk üç saatte bir memeye yeni yeni alıştığı için 120 cc mama veriyorum şu an normalde hiç meme almıyordu doğduğundan beri zor alıştırdım dün memede kalma süresi iki seferde arttı geceleri üç saatte bir bazen üç buçuk saatte bir kalkan bebeğim dün gece beş saat uyudu bir kere dört saate çıkmıştı ama uyku süresinin artması normal mi acaba? Uzun oldu kusura bakmayın
Prs SelinEdiz benim oğlumda 1 ay 11 günlük ve aynı hatayı cok yaptım.. hep aranıyordu sürekli emziklere bile saldırıyodu. emerken sanki aç gibi.. her saniye versen memeyi alırdı.. aç sanıp sık besliyodum.. gerçi benim bebegim kolikmiş ondan emme refleksi çokmuş kolik bebekler durmadan emmek istermiş.. beslendikçede gaz yutarmış.. bende arayı uzattım 3 saatte 1 emziriyorum artı mama veriyorum günde 3 sefer 60cc.. doktorum maksimum 90 cc verebilirsin dedi ama zaten mamayı fazla yediğinde kusuyor henüz çok ufaklar ve mama obezi olsunda istemiyorum.. arkadasımın 4 aylık oğlu 120cclerde mama yiyor bence siz bir doktorunuza danışın belkide çok yemesinde sakınca yoktur tok oluncada uzun uyuyordur bu güzel bir sey ama o kadar cok yemesi zararlıysada başka bir öneride bulunur belki..
Alibartu SelinEdiz öncelikle mamanın uykuyla vs alakası yok ama bir arkadaşında dediği gibi meme+mama alıyorsa 120 cc o aralıklarla çok fazla biliyorsunuzdur ki obezite sorunu ilk 3 ay arkasında bebeklerde birike yaplar nedeniyle sonradan oluşabiliyor. Benim bebeğim 3 aylık memeyi tamamen bıraktı ona rapmen 120-150 cc 3 saatte bir alıyor ki normalde 5 saatte bir 180-210 alması gerekiyor ama almıyo 🤔 uyku büyümesini hızlandırır o şekilde uyuyorsa dua et alıştırmaya bak günler geçtikçe uyanıklık süreleri artıyor ve sürekli ilgi istiyorlar daha da zorlaşıyor 🙏🏻 Benim bebeğimde seviyoer uykuyu 6 saate kadar normalmiş düşünsene onlarda yaşama iç güdüsüyle doğuyorlar sence açlığa duyanmaları mümkün mü ❤️
Ayaniz SelinEdiz merhaba uyku süresi hakkında bilgim yok ama mama miktarı cok fazla geldi bana ben 3 aylık bebegime 90 cc veriyorum 2 saatte bir genelde. Artı meme de veriyorum..
Aylasrsn Mama agirliklida versen 120 cc cok bence benmde sutum pek yok 60 cc veriyodum o zaman. Simsi 3 ayina giricek 90na yeni ciktim. Migdesi yorulur kucucuk daha gazuda cok olur yinede sen bilirsin🤗
SelinEdiz Aylasrsn Bayadır bu şekilde gidiyoruz o yüzden anlamadım bir hafta önce de daha 90 dı doktor kontrolüne de gittik her şey normal dedi aslında bana da çok geliyor ama doymuyor 😞
SelinEdiz Prs pazartesi gittik doktora 3650 doğdu şu an 5 kilo mamayı da söyledim bi sorun yok dedi kilo alımı iyi boyu uzun zaten dedi acıktığında her yolu deniyorum ama açlık olduğu çok belli çünkü ağlayıp çığlık atıyor ve normalde hiç ağlayan bir bebek değil gazlı da değil sadece acıktığında ağlar 😞 herkes de farklı oluyor sanırım 😑
SelinEdiz Alibartu doktora yeni gittik bi sorun yok dedi ama kafam karıştı benim de çünkü gerçekten ağlayan bir bebek değil ve sadece açlıkta ağlıyor başka hiçbir sorunumuz yok çok şükür 🙏🏻 Boyu kilosu çok iyi dedi de bugün böyle uyuyunca şaşırdım hemen bir sorun olduğunu düşünüyoruz ister istemez sanırım 😞
Elsaa Bebeğin 120 emiyorsa hiç bir soze aldiriş etme her bebek aynı degil, Benim oğlumda 1 ay 25 günlük 150 cc mamaya başladik. Saat 11 de uyuyorsa 5-6 arasi uyanıyor 20 gündür böyle uyanıyor emiyor ve yine uyuyor
SelinEdiz Elsaa çok az sanırım küçük bebeklerde bu kadar fazla içen o yüzden şaşırıyoruz 😑 ama doktor kilosu boyu çok iyi dedi beslenmesine de bir şey demedi ilk defa böyle olunca uykusu şaşırdım dört saate kadar çıkmıştı da beş hiç olmamıştı ama varmış öyle uyuyan bebekler içim rahat etti 😊 sizin ne kadar kilosu boyu?
Prs SelinEdiz olabilir iştahlı bebek demekki.. benimki de cok ağlıyor acıkınca dil dışarda hemen ama 2 bucuk saat en az tutabiliyorum.. benim bebegimde 55cm 3580 doğdu şuan 4600 kilosu.. ama dediğiniz gibi her bebek farklı işte birbirinden.. özellikle bu dönemleri biraz yorucu sadece..
SelinEdiz Ayaniz bende meme veriyorum ama memeden çok aldığını sanmıyorum çünkü yeni memeye alıştı ondan galiba 🙁
Aylasrsn Ahsen123 3 saatte bir 90 veriyorum. Bitek aksam uykusuna gecerken 150 cc icmeden uyumuyo onu icincede 4 saat kadar uyuyo. Onun disinda hep 90 veriyorum geceleri 90 bile icmiyo 60ta kaliyo. Gunduzleri 90 iciyo. Yeni cikti 90 ccye. 60 veriyodum