Oğlum 26 aylık 2 gündür tuvalet eğitimine başladık. Ama asla söylemiyor sürekli soruyorum götürüyorum ama yok. Dün hep halılara yaptı bugünde götürdüğümde yaptı ama gün içinde sadece 3 kez yaptı. Tutuyor mu anlamıyorum. Bir çocuk nasıl 3-4 saat çiş yapmaz yardım lütfen nerde hata yapıyorum. Korkutmadım da hiç bir şey söylemedim ama tuvalet deyince yok deyip kaçıyor