Kızlar bebegm 21 gnlk sarılık ilk dognca oluyor diye biliyordum bugun saglk ocsgına boy kilo ölçümü için gittik ebe kilosunu ölçttü 8 gunde 400 gram alms kilosuna iyi dedi hafif sarılık var dedi hastaneye sevk etti hastanede de doktor sarılık yok yine de test yapalım dedi 5.3 cıktı doktor normal dedi bol bol emzir dedi smdı sarılık oluyor mu olmyr mu yani önceden atlatmış mı anlamdm