Merhaba sevgili anneler. Size bisey danışmak istiyorum. Oğlum 15 aylık . Gece beslenmesibeslenmesini kestik doktor tavsiye ile . Artık kendi başınada uyuyor bin şükür. Şuan aynı odada ama kendi yatağında yatıyor. Ne zaman odasına geçirmeliyiz.zamani diye düşünüyorum ama bi yandan daha erken mi acaba diyede düşünmüyor değilim. Nasıl yapmalıyım tecrübelerinizle yardımcı olursanız çok memnun olurum.