40 mız bugün çıktı bizde çok bulanmıştık bugün ilk defa çıkalım gezelim dedik bir alış veriş merkezine girdik yürüyen merdivenden çıkarken bir dengesiz adam önüme geçmeye çalişırken bana çarptı bebeğim pusetten düştü hastanedeğim şimdi şükür tüm tetikleri güzel çıktı sadece bu gece gözlem altındayız ne olur ne olmaz diye böyle böyle dengesiz insanlar yüzünden az kala bebeğimden olucaktım yani bugün bana zehir oldu