FmBetull benim kızım prematüre ve 1. Ayını bile doldurmadan dönmeye başladı şimdi tek başına koltuğa ya da yatağa birakip gidemiyorum o kadar fazla dönüyor ki korkuyorum önce bacaklarını atıyor sonra da kendisini atıyor yüz üstü aktiviteler yaptırıyorum kasları gelişsin diye çok alıştı şimdi ayaklarıyla kendisini itiyor hepimiz çok şaşırıyoruz ama bence böyle şeyler normal bazı bebekler çabuk gelişir ve çabuk da unuturlar sürekli olarak yaptirsaydiniz keşke devam ederdi öyle