Nespressso Tuvalet iletişimine erken başlayan var mı ? Benim kızım ilk 47 günlüktü evrensel saatlende lavaboya tuttum çişni de kakasını da yaptı şimdi lazımlık aldım daha çok ilgileneceğim bu konuyla ama yapan varsa bir kaç şey sormak istiyorum
Deletedmom_36 Nespressso Valla helal olsun ben 47 gunluklen kizimi kucagimda tutmaya korkardim biryerini inciticem diye siz lazimliga tutucakmissiniz.
Mevakemaleyna Nespressso kız iyi misin sen 47 günlükken tuvalete tutmak 6 aylıkken tuvalet eğitimi çok erken bacım yapma yazık günah çocukla 17-18 aylık olsun daha çok küçük Yazık ona a bir yer İncir Seni bileyim ya travma olursa yapma
SweetPaw Nespressso Ben yapıyorum 3-4.aylardan beri. Bence evde klozet varsa lazimlik çok da gerek olmayan birşey ilk aylar kucağınızda tutuyorsunuz zaten oturamiyor bile. Sonrasında oturmaya başladıkça klozete adaptör alıp onu kullanirsiniz çok daha rahat olur.
rua_da_senhora_das_verdades Nespressso bebeğinizin gaz iletişimi ile kaka iletişimini nasıl ayırt ediyorsunuz ? Ve geceleri nasıl yapıyorsunuz?
Nespressso irmakefe_ bence başlayın ben ileride zorlanmamak adına erkenden baladım hamileliğimde tuvalet iletişimi araştırmıştım çok mantıklı gelmişti eğitim başka iletişim başka ama bence başlayın
Nespressso Baloglum_21 tuvalet iletişimi kitwnını okumuştum kitabı almaya bile gerek yık internette çok bilgi var özellikle instagramda evrensel saatler var ben şimdilik uykudan uyandığı zamanları takip ediyorum lazımlık yeni geldi bugün tutucam ama kucağıma alıp tuvalet yaptırırmış gibi tutuyorum uyanınca ve kakasını yapıyor çişini yapıyor artık yavaşça düzene girmeye başladı kaka saatlerini not alarak başladım
Baloglum_21 Nespressso teşekkür ederim yeni gördüm mesajı kusura bakmayın … Ben en çok gece için endişeliyim uykusunu kaçırma konusunda
Woody Nespressso lazımlık için erken. Ben 5 ay varı klozet ile başlamıştım tutarak. Lazımlıga oturması 6 ayı geçti. Hala da hoşlanmıyor lazımlıktan
Nespressso Baloglum_21 ben gece hazır bez takıyorum kaka yaptıysa değiştiriyorum sadece oda emzirmeden önce
Nespressso SweetPaw lazımlığa kendı kolay oturur diye aldım zatrn benden görip klozete oturmak isterse adaptör alırım bende
Nespressso rua_da_senhora_das_verdades gece hazır bez takıyorum kakasını yaptıysa değiştiriyorum sadece sabah 5-6 civarı kakasını yapıyor zaten çişini daha anlayamıyorum beze yapıyor